Panfuu

Panfuu
Linda64

sobota, 8 marca 2014

Możliwe Usunięcie Bloga.

Hey c;
Tag wiem... Przez długi czas nje pisałam postów..
Wybaczcie ale miałam dużo zajęć + Nje zabardzo  miałam czas
Chciałam was powiadomić o nowych sprzeczkach na czacie..
Ostatnio są taam tylko same kłótnie...
1 kłótnia doprowadziła ze 2 osoby.. mnie nje nawidzą.. 
I możliwe że będa próbowali usunąc blog... Ehh..
Oto groźba jednej z tych osób :
,, tego bloga już nie będzie "
No cóż... Zobaczymy.
W najgorszym przypadku.. usuną bloga. 
Ale niech wiedzą że na tym się nje skończy. 
Nje wiedzą co potrafiee. ;d
Pewnie jakaś osóbka pokaże im tego posta.
Więc niech kufa wiedzą ze jeszczee bd szlochać <3 . ;3
 Tiaa... Miłego Wieczoru i Wszystkiego Naj. z okazji dnia Kobit.
Paaa. ;-;

1 komentarz:

  1. Nie usuwajcie bloga c; Teraz trudno o jakikolwiek blog o panfu... Więc zapraszam do muua! Nowe otwarcie bloga! www.panfu-przygody.blogspot.com <- CLICK! Będę wdzięczny ;)

    OdpowiedzUsuń